nedelja, 3. december 2017

Bike park Cerkno

2.-3.6.2017

Drugi poskus obiska Bike parka Cerkno uspel. Lani smo namreč eno nedeljo zaman čakali, da bi ga odprli. Na parkirišče pod sedežnico Počivalo (46.156109, 14.048706) sva prispela v petek zvečer. Spanje je bilo mirno, okoli 8-ih zjutraj so na parkirišče prišli prvi pohodniki in zaposleni. Bike park sicer začne obratovati ob 10-ih. Primož je bil s progami zadovoljen, poleg tega vsako vožnjo prideš do izhodišča.



Obiskovalci pa od Italijanov, Gorenjcev, Primorcev. Jaz sem se do vrha sedežnice povzpela peš, sem malo kolovratila med hojo po smučarski progi in cesti. Na smučišču se pasejo krave, pa sem potem tudi malo lezla čez električne pastirje in po gozdu. No, vrh sem našla, lepi razgledi. Se vidi, da se trudijo razviti tudi poletni turizem, saj je ponudba igral, hoje po vrvi, lokostrelstva. Kosilo sva jedla v Alpski perli (no, podobno hrani na avstrijskih smučiščih), potem sem šla jaz nazaj v dolino peš, Primož pa je še kolesaril. Malo sva še počivala na parkirišču, potem pa via domov pozno popoldan. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar