nedelja, 3. december 2017

Ajdovščina, Črniče

5.-7.5.2017

Zbirali smo ideje za pol vikenda, da se nekje dobimo s prijateljico, ki se je pripeljala iz Nemčije z rentanim kemperjem in odločili smo se za Kamp Ajdovščina. (45.892129, 13.899239)

Poklicali smo jih popoldan in se najavili, da pridemo v petek zvečer. Še dobro, ker so nas tako počakali, sicer se recepcija zvečer zapre in jih je dobro prej kontaktirati. Kamp je v okviru Športnega parka Ajdovščina na velikem travniku – del je sončen, na drugem delu pa so visoka drevesa – bolj za šotore.
Kot rečemo, smo se v petek nabrali precej pozno, si naročili pice za večerjo in šli hitro spat. Dopoldan smo imeli nekateri razne športne aktivnosti – Aleš je tečt, midva s Primožem sva šla peš na Otliško okno. Najina pot se je na začetku mal vlekla po cesti mimo izvira reke Hubelj, potem pa se začne pohodniška pot.

Na vrhu je pošteno pihalo. Primož je nadaljeval prečenje po grebenu, jaz pa sem se vrnila v dolino. Otroci so se medtem naučili in naigrali košarke na bližnjem igrišču. Nekaj časa smo se še martinčkali na soncu in ugotavljali, da smo pravzaprav našli super lokacijo – kemp je prav fajn, bili smo sami, zraven pa je takoj Trnovski gozd z možnostjo pohodništva in kolesarjenja. V okviru kempa je vključeno tudi kopanje v bazenu v športnem parku. Za kemp smo mi trije dali okoli 24 evrov, brez elektrike bi prišlo pa 21 evrov.
Popoldan smo bili dogovorjeni na Turistični kmetiji Arkade v Črničah, smo komaj dobili prostor, ker so imeli kasneje rezervirano za praznovanje. Parkirali smo na parkirišču ob cesti, pod Mercatorjem (45.907845, 13.778220), kjer smo tudi prespali. Hrana je bila zopet odlična, smo imeli maraton – najprej kosilo, potem sladice, nato odlični domači narezki in zopet sladice.

Pošteno smo se najedli, otroci pa so izkoristili bližnje šolsko igrišče za igranje košarke in nogometa. Vsi zadovoljni. Mi smo se v nedeljo zgodaj zjutraj odpravili domov, ker je imel Anže tekmo, prijatelji pa so še uživali dopoldne na parkirišču v Črničah:)