sobota, 5. november 2016

Marina Julija, Isola della Cona

Vikend 15.7.-17.7.2016

Ko si sredi poletja zaželiš malo morja za vikend in te hrvaški kampi v Istri ne sprejmejo za manj kot 3 nočitve, smo se odločili za eno »najgrših italijanskih plaž«. Primož je našel tale članek v Primorskih novicah, pa smo rekli, da gremo pogledat. Marina Julija, plaža v Tržiču (Monfalcone), je prav fajn plaža. Sicer je v sosednjem zalivu ladjedelnica in pristanišče, ampak s te plaže se to ne vidi. Plaža je prodnata, v vodi je mivka, na plaži je nekaj barov, prav fino nam je bilo. Lep razgled je na pečine Devina in tržaški zaliv.

Prespali smo kar na parkingu ob plaži (45.773350, 13.527971), prvo noč je bil poleg nas samo en kemper, naslednjo noč nas je pa že bilo več. Poleg tega je ravno potekal Marina Julia Summer festival s koncerti, predstavami in še bolj pomembno – stojnicami hrane. Imeli so vse od rib do mesa – po Romuniji smo bili čisto navdušeni nad hrano in dva dni samo jedli:) Prvi večer je koncert odpadel, v soboto zvečer pa je bila neka predstava, ki pa ni bila ravno presežek, tako, da smo se ji odpovedali.

V soboto popoldan smo se odpravili na kolesarjenje do izliva Soče, natančneje do Isole della Cona, ki je naravni rezervat z lagunami. Kolesarska pot poteka od Monfalconeja do Gradeža in ob izlivu Soče. Otoček Isola della Cona je zamočvirjen del in pri glavni stavbi je potrebno plačati vstopnino. V tej stavbi je tudi muzej. Možni sta dve poti ogleda, krajša traja okoli 45 minut in ima vmes opazovalnice, daljša pa traja okoli 3 ure in gre vse do konca, kjer se Soča izliva v morje. Na tem področju lahko vidimo prek 300 vrst ptic in bele konje, ki se pasejo v močvirju, res lepo. Možni so tudi izleti s konji in vodeni ogledi.

No, naša napaka je bila edino ta, da smo bili tam precej pozno in smo v zaraščenem delu doživeli pravi napad komarjev (na Primožu je bilo vse črno). Odtekli smo iz tiste gošče, se našpricali z Autanom in rekli, da pridemo še kdaj ob kakšni drugi uri… Nazaj grede smo šli kar po glavni cesti, je bilo hitreje. Opazili smo še drugo dobro točko za spanje, ob kajak centru, tudi tam je že bil en kemper.
V nedeljo zjutraj pa smo se odpravili do Medulina, ker smo tja peljali Anžeta na počitnice. Uf, to pa druga scena, Hrvaška nabito polna turistov. Smo ugotovili, da je bila Marina Julija odlična izbira in da še pridemo:)