ponedeljek, 21. julij 2014

Medveja

Vikend 31.5.-1.6.2014

Tudi tokrat smo se odločili za kratek skok na morje v soboto, po vseh opravljenih obveznostih. Anže je imel namreč spet turnir v ulični košarki, Primož je bajkal, jaz sem v petek tekla na Poslovnem teku trojk na Bledu.


No, ko smo se vsi sestavili doma, smo se napakirali in odpravili v Medvejo. Že tri leta, odkar imamo avtodom, se odpravljamo tja, pa nam do sedaj ni uspelo priti.
Prispeli smo popoldan, da smo še ravno ujeli malo toplega popoldanskega sonca. V kampu Medveja je bilo presenetljivo veliko ljudi, polno motoristov v mobilnih hiškah in pa seveda upokojencev z avtodomi in prikolicami. V glavnem smo zabušavali, brali, gledali filme. V nedeljo zjutraj je Primož seveda odkolesaril proti Učki, Anže se je preganjal s skejtom in kolesom po kempu, jaz pa sem izkoristila za branje. Šli smo se tudi kopat, no, jaz ne, voda je imela 20 stopinj, fantov pa to ni oviralo...


Sicer je plaža še čisto v razsulu, lokal Hemingvay še ne obratuje. Počasi so začeli z urejanjem okolice. Za njih še ni sezona, čeprav je turistov že kar precej, vsaj v kampu. No, nam je čisto pasalo, je bilo zelo mirno na plaži. Pot domov je pa trajala, sama dela na cesti od Ilirske Bistrice proti Postojni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar