nedelja, 18. september 2016

Koper, Portorož

10.-12.6.2016

Kljub ne preveč obetavnemu vremenu, smo se odločili za vikend na obali. Jaz šla s prijateljicami že v petek popoldan, smo želele malo razvajanja v Lepi Vidi, pa so nas »skenslali« (beri zaradi premrzlega vremena zaprto). Zaradi tega smo malce podaljšale do Kempinskega v Savudriji.



Kaj reči – tam preživele popoldan na plaži, za katero »negostje« plačajo 25 evrov (vključeni ležalniki in senčnik). Cene tudi sicer pošteno zasoljene, kava 4 evre, 1,5 dcl vina skoraj 8 evrov, enako pivo. Razgled na Piran pa krasen:) Tudi kopati se je že dalo, morje je imelo 23 stopinj. No, me nadaljevale z odlično večerjo v Capri, zvečer pa so me punce odložile pa parkingu zraven PZA v Kopru. Ja, na parkingih se mi boljše znajdemo:) Koprski PZA je postal uspešnica, stalno zaseden, zato smo mi prespali pred njim. Do jutra smo se ravno vsi nabrali, so bili še naši dvoji prijatelji s kemperji.
Primož in Aleš sta imela 22-kilometrsko jutranjo tekaško turo do Koštabone, mi pa smo kofetkali in zajtrkovali kar pred kemperji:) Nato smo se premaknili do portoroškega PZA-ja(29 evrov smo dali za 1 noč), vmes mi2 nabavila vino v Vina Koper (ki so čez cesto od koprskega PZA-ja), Sandra in Aleš pa sta šla v Savudrijo po že preizkušeno dobro meso. Torej popoldan je sledilo v hrani in pijači, branju in spanju. Vmes smo imeli par ornk nalivov, otroci so se tudi kopali (poskus mini golfa ni uspel). Zvečer seveda fuzbal na sporedu, ponoči pa smo imeli tako nevihto, da se je še Anže zbudil (ni variante, da se on ponoči zbudi zaradi ropota). V nedeljo zgodaj zjutraj pa smo mi seveda že odrinili proti Ljubljani, Anže je imel seveda nogometni turnir:) No, je pa dal 3 gole.











Ni komentarjev:

Objavite komentar